Vastaa Joensuun kaupunginteatterin asiakastutkimukseen – voit voittaa vapaalipun teatteriin.
Joensuun kaupunginteatterin asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena on kehittää teatterin toimintaa ja palveluja entistä asiakaslähtöisemmiksi.
– Haluamme kehittää teatteriamme yhdessä yleisön kanssa. Jokainen vastaus on meille arvokas ja auttaa meitä ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita, odotuksia ja kokemuksia, sanoo teatterinjohtaja Sarianne Tursas.
Asiakastutkimuksen toteuttaa Bondata (entinen Innolink), ja siinä on mukana useita teattereita eri puolilla Suomea.
Vastaa ja voit voittaa vapaalipun teatteriin
Joensuun kaupunginteatterin kyselyyn vastaaminen vie vain noin seitsemän minuuttia.
Kaikkien vastaajien kesken arvotaan 10 vapaalippua Joensuun kaupunginteatteriin. Arvontaan voi osallistua jättämällä yhteystietonsa kyselyn loppuosaan.
Kysely on avoinna 31.3.2026 saakka, mutta toivomme vastauksia mahdollisimman pian.
Vaihtoehtoisesti voit kopioida ja liittää selaimeen seuraavan osoitteen:
https://innolinkresearch.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6WFhENB6uSsSbdk
Tutkimuksen aikana palautetta voi antaa akuuteissa asioissa suoraan sähköpostitse: teatteri@joensuunteatteri.fi
Katso myös
Lipunmyynti
Katso teatterilippujen hinnat ja osta pääsylippusi elämysten pariin Suomen itäisimpään ammattiteatteriin.
Pilettipuoti Elielin tarjonta laajenee Museo Elielin avauduttua
Pilettipuoti toimii Joensuun kaupunginteatterin, kaupunginorkesterin ja Museo Elielin yhteisenä lipunmyyntipisteenä.
Pohjois-Karjalan Teatteriyhdistys ry.
Pohjois-Karjalan Teatteriyhdistys ry ylläpitää Joensuun kaupunginteatteria.