Vastaa Joensuun kaupunginteatterin asiakastutkimukseen – voit voittaa vapaalipun teatteriin.

Vastaa kyselyyn tästä!

Joensuun kaupunginteatterin asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena on kehittää teatterin toimintaa ja palveluja entistä asiakaslähtöisemmiksi.

Haluamme kehittää teatteriamme yhdessä yleisön kanssa. Jokainen vastaus on meille arvokas ja auttaa meitä ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita, odotuksia ja kokemuksia, sanoo teatterinjohtaja Sarianne Tursas.

Asiakastutkimuksen toteuttaa Bondata (entinen Innolink), ja siinä on mukana useita teattereita eri puolilla Suomea.

Vastaa ja voit voittaa vapaalipun teatteriin

Joensuun kaupunginteatterin kyselyyn vastaaminen vie vain noin seitsemän minuuttia.

Kaikkien vastaajien kesken arvotaan 10 vapaalippua Joensuun kaupunginteatteriin. Arvontaan voi osallistua jättämällä yhteystietonsa kyselyn loppuosaan.

Kysely on avoinna 31.3.2026 saakka, mutta toivomme vastauksia mahdollisimman pian.

Vaihtoehtoisesti voit kopioida ja liittää selaimeen seuraavan osoitteen:
https://innolinkresearch.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6WFhENB6uSsSbdk

Tutkimuksen aikana palautetta voi antaa akuuteissa asioissa suoraan sähköpostitse: teatteri@joensuunteatteri.fi

Katso myös

Ohjelmisto

Tutustu Joensuun kaupunginteatterin ohjelmistoon.

Lipunmyynti

Katso teatterilippujen hinnat ja osta pääsylippusi elämysten pariin Suomen itäisimpään ammattiteatteriin.

Pilettipuoti Elielin tarjonta laajenee Museo Elielin avauduttua

Pilettipuoti toimii Joensuun kaupunginteatterin, kaupunginorkesterin ja Museo Elielin yhteisenä lipunmyyntipisteenä.

Pohjois-Karjalan Teatteriyhdistys ry.

Pohjois-Karjalan Teatteriyhdistys ry ylläpitää Joensuun kaupunginteatteria.